Translate

tisdag 4 februari 2014

Ojojoj

Hej och förlåt! Igår hann jag inte blogga, men imorse la jag in ett tidsinställt inlägg som skulle ha kommit upp under dagen. Men det verkar ju inte ha kommit upp? Jaja i skrivande stund sitter jag och "pluggar". Hahaha jag gör typ allt utom att plugga om jag ska vara ärlig. Kemi provet verkar vara väldigt svårt.
 Men jag pluggar så mycket jag kan och jag hoppas att jag snart lär mig. Egentligen är det ganska lätt, men sen när det kommer till alla dessa beteckningarna vill jag helst gräva ner mig i Sahara öknen och aldrig mer komma upp.
Nej riktigt så illa är det väl inte. 
Bara för att leda in detta på ett lite roligare spår så åt jag semlor idag. Hahaha jag bruka inte gilla semlor men detta året tycker jag att det är det bästa som finns. Så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar