Translate

torsdag 23 januari 2014

10 saker du inte visste om mig...

Okej, som rubriken lyder ska jag nu skriva 10 saker som du (kanske) inte visste om mig.

Jag är väldigt sprut rädd. Jag vet faktiskt inte vart det kommer från, men bara tanken på att någon sticker in en nål i min arm får mig att rysa. En gång när jag var på vårdcentralen började sjuksystern prata om sprutor och jag fick något slags skratt/gråt anfall bara för att jag blev så rädd, haha.

Jag är beroende av tuggummi. Min favorit smak är sweet mint eller typ tropiska smaker.

Jag har väldigt lätt för att gråta. 

Något av det värsta jag vet är när det är stökigt i mitt rum. Jag får panik och måste städa direkt, annars kan jag inte slappna av. Nu håller jag dock på och "möblerar om" i mitt rum, så det är kaos i princip hela tiden...

Jag har med mig min mobil vart jag än går, känner mig naken utan den. 

Den bästa serien jag någonsin sett är Gossip Girl. Jag har tittat på sista avsnitten mer än 5 gånger. Chuck är definitivt min favorit.

Jag föddes någon minut innan midnatt den 2/4 år 2000.

Jag älskar att sova och är väldigt svår väckt.

Jag dricker vatten typ hela tiden, dricker säkert minst 10 glas om dagen.

Jag kan framstå som ganska blyg, men så fort jag lär känna personer bättre kan jag inte hålla tyst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar