Translate

torsdag 30 januari 2014

Diggilo diggiley alla tittar på mig

Hej hej.  Tänkte bara skriva en snabb uppdatering om vad jag har gjort idag. När jag vaknade imorse hade jag så himla ont i huvudet och inser att jag har migrän. Så idag har jag vart hemma och gjort.... Ingenting typ. Haha jo jag har faktiskt pluggat matte och åkt pulka med pappa som också var hemma. Tjohej!
Nejmen igår när jag satt i min trista uppenbarelse och pluggade så kom mamma in i mitt rum med en skolåda. Blev jätteglad och det första jag ser när jag öppnar är GULD och GLITTER. Mmmm älskar guld. Skorna kommer från Colors of California och dom glittrar och glänser och är jättefina. Mamma hade även köpt ett par träningsshorts och ett par träningsbyxor till mig, tack så mycket! Båda var mönstrade i typ vitt, rosa och blått.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar