Translate

lördag 25 januari 2014

Staan

De här grejerna fick jag med mig hem från stan idag. Halsbanden köpte jag på hm och läppbalsamet kommer från eos, men jag köpte det på grand parfymeri. Dom hade någon deal med Nellie Berntsson så om man sa hennes namn fick man ett eos för 50 spänn. Förtfäffligt.
Jag och Fanny åkte ju aldrig till yoghurt bar igår, så vi bestämde oss för att gick dit dag istället. 
Det vart verkligen super gott och dom hade typ 82134976 olika toppings man kunde välja mellan. Sen fick man både ta själva glassen och toppingen själv så det blev lite mer än vad vi hade tänkt oss, haha.
När vi skulle börja dra hemåt igen var vi såå hungriga så vi gick till Subway och åt där. Ingen av oss hade ätit där innan, så det var ganska spännande(...). 
Jag har fått en dille på paljetter,. Både på kläder, kuddar och allt annat. Hittade en jättefin paljett tröja på Zara, men den fanns inte i min storlek.☹
Det var verkligen iskallt ute idag, typ -5°, jag hade på mig dunjacka och halsduk men gick ändå runt och frös.❄︎




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar